Tiden rusar förbi...

Tiden verkligen rusar förbi då man har två små hemma. Har varken haft tid eller lust med bloggen den senaste tiden. Sommaren har så mycket annat att bjuda på än att sitta vid datorn ;) Men jag ska försöka skärpa mig och ta tag i bloggandet igen. Idag är en rikig rusk dag, känns som om hösten står för dörren. Men jag hoppas värmen och solen kommer tillbaka så vi får njuta lite till.

Nu ska jag surfa vidare och söka lite inspiration för lite lantlig inredning, just löve it! :)




Kommentarer
Postat av: Iss

Sv: Tack snälla! :-D Nej, använder inte photoshop...

Har ett enklare redigeringsprogram. Mycket beror på hur jag fotar, ljus osv. :-)

2010-08-04 @ 21:11:57
URL: http://almberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0