Nu så...

Har varit lite dåligt med uppdatering men nu så...

Var ju å såg Avatar i 3D, helt klart värd pengarna. vilken upplevelse att se den i 3D dessutom :) Var den bäsat film jag sett på länge så har ni inte sett den tycker jag absolut ni ska gå å se den. Det är en riktig bio film. Vissa filmer kan man lika gärna vänta med att se på dvd men det här är inte en sån.

Filmen får @@@@@ av 5 möjliga, helt klart!

Igår hämtade jag ut mitt paket från bubbleroom. Me löööve! Blir att behålla allt förrutom en bustier (stavning?) som inte alls var som jag ville. Men jag vet inte om det är lönt att skicka tillbaka den eftersom frakten tillbaka gick på typ 50 kr och den kostade 99 kr.

Det som behölls var iaf detta






Den här åker nog tillbaka tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0